Meest gestelde vragen:
Hoe te bestellen?
Ons bestelproces bestaat uit 4 eenvoudige stappen.
1. Product selecteren
Plaats het gewenste product in uw winkelmandje door op de bestelknop te drukken.
2. Het winkelmandje
Voordat u een product in het winkelmandje plaatst, kunt u aangeven hoeveel items u van het product wilt hebben. Wilt u nog verder winkelen dan kan dat natuurlijk. Bent u klaar met winkelen, klik dan rechtsboven op het winkelmandje en vervolgens op afrekenen.
3. Uw gegevens invullen
Vul uw persoons- en adresgegevens in. U kunt eventueel een account aanmaken maar ook zonder account is het mogelijk om een bestelling af te ronden.
4. Controleren en betaalwijze
Heeft u alle gegevens goed ingevuld? Kies dan één van onze betaalwijzen.
5. Uw bestelling is gelukt!
Bedankt. De bestelling is geplaatst!
Kan ik mijn bestelling volgen?
Zowel onze standaardverzending als de brievenbuspakketjes zijn voorzien van track & trace zodat u uw bestelling kunt volgen.
Kan ik mijn pakketje ophalen bij een PostNL-afhaalpunt?
Ja, dit is mogelijk.
Kan ik een bestelling wijzigen of annuleren?
Als u een bestelling wilt wijzigen of annuleren, neem dan even contact met ons op.
Kan ik jullie producten ook consumeren?
De laatste tijd krijgen wij regelmatig deze vraag. Wij verkopen onze producten voor aromatherapie of ter decoratie . Wij adviseren onze producten niet voor consumptie te gebruiken. Mocht u dit toch willen doen, dan dragen wij daar geen verantwoordelijkheid voor.
Als u zelf nog vragen heeft, kunt u contact met op ons opnemen door middel van onderstaand formulier.
