Garantie
Wij doen onze uiterste best om u de hoogste kwaliteit te bieden. Toch kan het voorkomen dat er een bestelling kapot gaat tijdens transport of dat er iets anders gebeurd waardoor u aanspraak kunt maken op garantie. Wettelijk gezien bent u verplicht om binnen twee maanden na constatering van het gebrek melding bij ons hierover te maken. Indien het gebrek binnen de garantie valt, dan zullen wij kosteloos zorg dragen voor vervanging.
Klachten
Klanttevredenheid staat bij Dennennaalden.nl hoog in het vaandel. Een goede klant is voor ons een terugkerende klant. Dat de klant tevreden is, maakt ons tevreden. Klachten worden dan ook zo spoedig mogelijk behandeld. Heeft u een klacht neem dan contact op via onderstaand formulier.
We raden u aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door gebruik te maken van bovenstaand formulier of te mailen naar info@dennennaalden.nl. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting Webkeurmerk. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie.Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.
